Първоначално публикувано от dingila
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с тоците
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщениеЧерпенето не е проблем ще взема от 124-ката на баща ми той е на 2 години акумлатора ама за сега няма оплаквания от него и е коравичък защото тя е 3.0д шестака,спирам да пиша да не спамим като има резултати ще пиша.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Ако симптомите, за които говори колегата с проблема са същите, каквито аз съм имал в минало време (видимо трептене на светлината), то моите наблюдения относно причината за това явления са били, че в генерираното от алтернатора напрежение са били налични пикове с амплитуда над 0,5 V. Един добре работещ алтернатор дори и при разкачен акумулатор не поражда такива пикове. Ако допуснем, че на тихи обороти роторът на алтернатора се върти със скорост 1500 об./мин. то генерираното напрежение представлява поредица от полупериоди със синусоидална форма и честота 150 Hz. Такава честота окото възприема като постоянно светене. Или силата не светене би се променяла плавно с промяната на оборотите, без да се забелязва трептене.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАко симптомите, за които говори колегата с проблема са същите, каквито аз съм имал в минало време (видимо трептене на светлината), то моите наблюдения относно причината за това явления са били, че в генерираното от алтернатора напрежение са били налични пикове с амплитуда над 0,5 V. Един добре работещ алтернатор дори и при разкачен акумулатор не поражда такива пикове. Ако допуснем, че на тихи обороти роторът на алтернатора се върти със скорост 1500 об./мин. то генерираното напрежение представлява поредица от полупериоди със синусоидална форма и честота 150 Hz. Такава честота окото възприема като постоянно светене. Или силата не светене би се променяла плавно с промяната на оборотите, без да се забелязва трептене.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеТи разкачи акумулатора па гледай в един момент сеир - вдига доста големи пикове без капацитета на акумулатора и регулатора може да откаже, като няма един вид филтър да го изглади
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеСеир ще има, ако алтернаторът не е читав. Аз не случайно използвам израза "един добре работещ алтернатор".Last edited by NightRider; d.m.y г., 05:54.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Малко раздвижване по темата днес с мултицет установих че колата зарежда за известно време на 15.02 и за секунди спира да зарежда и пада на 13в.Така и не на мерих време да закача другия акомлатор да видя дали пак ще е така,трябва да се разглобява алтернатора и да се сменя реле и четки че и лагери така и така е разглобено.Мерси за съветите от колегите.
Comment
-
с нов акумулатор положението е същото остава да е от алтернатора може ле чрез мерене с мултицет да се разбере дали четките правят проблем.Интересно е че зарежда след малко спира а вътре на таблото лампа за проблем с зареждането не светва взе да ме побърква тази кола вече
Comment
-
Пост Nr 7 на колегата екотроник - Смятам, че е 100 % истина.Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553
Comment
-
Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщениеПост Nr 7 на колегата екотроник - Смятам, че е 100 % истина.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
А в момента на промяна на светлините на таблото, оборотите падат ли леко? Или всичко това при мен е от допълнителния реотан за въздуха в купето!??Last edited by Gerdjikoff; d.m.y г., 19:26.Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Comment
-
като че не се променят оборотите но се 4ува един шум като дранчене съвпада с трептенето на светлините,отслабват светлините и започва да дранчи светват по силно спира да дранчи.Получава се така все едно ремъка няма товар и боксува и като почне да зарежда (светлините се усилват) и ремъка е под товар и не боксува.Един страничен въпрос колко трябва да е дълъг пистовия ремък на 1.9 жтд с климатик
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеВ частта дефектирал регулатор е истината. Да не си играем повече със ненужни смени
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеАз пък казвам, че дефектирал регулатор е най-малко вероятното от всичките възможности. Ако беше дефектирал регулатор, напрежението нямаше да се колебае в такива малки граници, а щеше или да презарежда или изобщо да не зарежда.
---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:46 ----------
Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщениеМалко раздвижване по темата днес с мултицет установих че колата зарежда за известно време на 15.02 и за секунди спира да зарежда и пада на 13в.
Кво толкова го дъвчете алтернатора дрънчи и презарежда на всичкото отгоре има пулсации - сваля се и се ремонтира - вие егати сагата направихте0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
Comment