Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с тоците

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
    утре ще стана рано да я опитам сутрин малко се назландисва в студа ама мисля че е от изгорялата подгревна свещ но и върти по бавно ще пробвам друг акумлатор дано си прав
    Ако съм прав - ще почерпиш. Но вземи акумулатор за дизел - с по-голям пусков ток
    Last edited by NightRider; d.m.y г., 18:11. Основание: Уточнение
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #17
      Черпенето не е проблем ще взема от 124-ката на баща ми той е на 2 години акумлатора ама за сега няма оплаквания от него и е коравичък защото тя е 3.0д шестака,спирам да пиша да не спамим като има резултати ще пиша.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
        Черпенето не е проблем ще взема от 124-ката на баща ми той е на 2 години акумлатора ама за сега няма оплаквания от него и е коравичък защото тя е 3.0д шестака,спирам да пиша да не спамим като има резултати ще пиша.
        Действай, добър ход
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #19
          Ако симптомите, за които говори колегата с проблема са същите, каквито аз съм имал в минало време (видимо трептене на светлината), то моите наблюдения относно причината за това явления са били, че в генерираното от алтернатора напрежение са били налични пикове с амплитуда над 0,5 V. Един добре работещ алтернатор дори и при разкачен акумулатор не поражда такива пикове. Ако допуснем, че на тихи обороти роторът на алтернатора се върти със скорост 1500 об./мин. то генерираното напрежение представлява поредица от полупериоди със синусоидална форма и честота 150 Hz. Такава честота окото възприема като постоянно светене. Или силата не светене би се променяла плавно с промяната на оборотите, без да се забелязва трептене.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            Ако симптомите, за които говори колегата с проблема са същите, каквито аз съм имал в минало време (видимо трептене на светлината), то моите наблюдения относно причината за това явления са били, че в генерираното от алтернатора напрежение са били налични пикове с амплитуда над 0,5 V. Един добре работещ алтернатор дори и при разкачен акумулатор не поражда такива пикове. Ако допуснем, че на тихи обороти роторът на алтернатора се върти със скорост 1500 об./мин. то генерираното напрежение представлява поредица от полупериоди със синусоидална форма и честота 150 Hz. Такава честота окото възприема като постоянно светене. Или силата не светене би се променяла плавно с промяната на оборотите, без да се забелязва трептене.
            Ти разкачи акумулатора па гледай в един момент сеир - вдига доста големи пикове без капацитета на акумулатора и регулатора може да откаже, като няма един вид филтър да го изглади
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Ти разкачи акумулатора па гледай в един момент сеир - вдига доста големи пикове без капацитета на акумулатора и регулатора може да откаже, като няма един вид филтър да го изглади
              Сеир ще има, ако алтернаторът не е читав. Аз не случайно използвам израза "един добре работещ алтернатор".


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Сеир ще има, ако алтернаторът не е читав. Аз не случайно използвам израза "един добре работещ алтернатор".
                Абе ти все пак не прибързвай
                Last edited by NightRider; d.m.y г., 05:54.
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Малко раздвижване по темата днес с мултицет установих че колата зарежда за известно време на 15.02 и за секунди спира да зарежда и пада на 13в.Така и не на мерих време да закача другия акомлатор да видя дали пак ще е така,трябва да се разглобява алтернатора и да се сменя реле и четки че и лагери така и така е разглобено.Мерси за съветите от колегите.

                  Comment


                  • #24
                    с нов акумулатор положението е същото остава да е от алтернатора може ле чрез мерене с мултицет да се разбере дали четките правят проблем.Интересно е че зарежда след малко спира а вътре на таблото лампа за проблем с зареждането не светва взе да ме побърква тази кола вече

                    Comment


                    • #25
                      Пост Nr 7 на колегата екотроник - Смятам, че е 100 % истина.
                      Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
                      Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
                      Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от angelovi69 Покажи съобщение
                        Пост Nr 7 на колегата екотроник - Смятам, че е 100 % истина.
                        В частта дефектирал регулатор е истината. Да не си играем повече със ненужни смени
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #27
                          А в момента на промяна на светлините на таблото, оборотите падат ли леко? Или всичко това при мен е от допълнителния реотан за въздуха в купето!??
                          Last edited by Gerdjikoff; d.m.y г., 19:26.
                          Alfa Romeo 156 1.9 JTD

                          Comment


                          • #28
                            като че не се променят оборотите но се 4ува един шум като дранчене съвпада с трептенето на светлините,отслабват светлините и започва да дранчи светват по силно спира да дранчи.Получава се така все едно ремъка няма товар и боксува и като почне да зарежда (светлините се усилват) и ремъка е под товар и не боксува.Един страничен въпрос колко трябва да е дълъг пистовия ремък на 1.9 жтд с климатик

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              В частта дефектирал регулатор е истината. Да не си играем повече със ненужни смени
                              Аз пък казвам, че дефектирал регулатор е най-малко вероятното от всичките възможности. Ако беше дефектирал регулатор, напрежението нямаше да се колебае в такива малки граници, а щеше или да презарежда или изобщо да не зарежда.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Аз пък казвам, че дефектирал регулатор е най-малко вероятното от всичките възможности. Ако беше дефектирал регулатор, напрежението нямаше да се колебае в такива малки граници, а щеше или да презарежда или изобщо да не зарежда.
                                Е кви малки граници момчето пише от 15.02 пада на 13 тва малко ли ти е?

                                ---------- Post added at 22:46 ---------- Previous post was at 22:46 ----------

                                Първоначално публикувано от dingila Покажи съобщение
                                Малко раздвижване по темата днес с мултицет установих че колата зарежда за известно време на 15.02 и за секунди спира да зарежда и пада на 13в.
                                Ето!

                                Кво толкова го дъвчете алтернатора дрънчи и презарежда на всичкото отгоре има пулсации - сваля се и се ремонтира - вие егати сагата направихте
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X